Bekon, brokuły i makaron sojowy


Co ugotować kiedy czasu jest mało? Dania gotowe nie są dobrym rozwiązaniem. Zróbmy danie, którego wykonanie zajmie nie więcej niż 15 minut.

Makaron sojowy z bekonem i brokułami – proste i bardzo smaczne.

Wykonanie:

  1. Podsmażamy na rumiano bekon pokrojony w cienkie paski,
  2. Makaron sojowy zalewamy gorącą (nie wrzącą) wodą i pozostawiamy na ok 10 minut,
  3. Do smażącego się bekonu dodaj różyczki brokułu i / lub inne warzywa – smaż do miękkości.
  4. Odsączony makaron wyłóż na miseczkę,
  5. Dodaj bekon z warzywami. Całość dobrze smakuje z odrobiną sosu sojowego.

Spróbuj i napisz czy Ci smakowało.

 

3 myśli na temat “Bekon, brokuły i makaron sojowy

  1. Na wstępie przyznaje, że nie jestem kulinarnym specjalistą, ale nawet mnie ten przepis wydaje się być wyjątkowo prosty! A wygląda też całkiem dobrze, skoro jest podsmażany bekon, to i smakuje pewnie świetnie. Mimo tego, że osobiście w kuchni zbyt często nie bywam, to ten przepis wypróbuje (albo poproszę swoją dziewczynę o wypróbowanie ;p). Jak pisałem u siebie, mimo tego, że zwykle mężczyźni są szefami kuchni, w tych domowych pomieszczeniach królują chyba jednak kobiety… A Ty jakie masz doświadczenia? 🙂 Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do siebie.

    1. Moje doświadczenia? Świat smaku, zapachu i konsystencji jest w nas. Wielu znanych kucharzy powtarza, że najsmaczniejsze jest to co jest proste. Ja w kuchni bywam często – bo lubię, mało kto w to wierzy, ale gotowanie jest relaksujące i twórcze. Co ciekawe nie potrafię gotować tylko dla siebie 🙂 po prostu nie umiem, dopiero gdy mam kilku głodomorów wtedy nabieram wigoru. Inna ciekawostka – nie potrafię dobrze przyrządzić dania, którego nie lubię – choćbym nie wiem jak restrykcyjnie trzymał się sprawdzonych receptur to i tak wychodzi co najwyżej średnio.
      Gotowanie rosołu uważam za czynność magiczną 🙂 więc prawdopodobnie uznasz mnie za świra…

  2. lubię takie miksy, zawsze coś takiego tworzę jak nie mam pomysłu na obiad, powrzucam co mam w lodówce i wychodzą różne cuda 🙂 tu pewnie było podobnie 😀

Dodaj komentarz